Biz nasıl alıştırdıysak öyle oluyor bebekler. Benimki de memeyi,yanımda yatırıyorum gündüz,son günlerde yatağına daha çok alıştırmaya çalışıyorum,uyuduktan sonra yatağına hop uyanıyor ama ısrarla aynı şeyi yapınca pes etti daha rahat uyudu. Hiç tempolu yürüyerek çok hoplayarak uyutmadım,ayakta sallarken de hırpalamadım.kucakta da sakin yürüyüşler sessiz melodiler,emzirince uyuma moduna girince ayakta sallıyorum hafif hafif. Her çocuk başkaaa vallahi başka ama nasıl alıştırırsak öyle gidiyor,biraz sabır cesaret ve eğitim lazım. Ben 5 ay dolunca başlayacağım uyku eğitimine şimdilik hazırlıyorum