DDAnnesi 1 hafta önce aldım ilk 3 gün muazzamdı dinlendiriyordu benimde gerçekten geceleri ama ondan mı bilmiyorum yani 3 4 gündür çocuğa birsey oldu geceleri bir uyanıyo 2 saat sallıyorum sık sık uyanmalar anlayamıyorum ya 😕 yani uykuya geçişi kolay oldu ilk zamanlar güzel uyudu ama bu ara başka derdimi var ne var anlamadım bugün vermeden yatırdım yine uyandı 1 saattir ayağımda yani yine kalktı 3 kere 9 da yattığı halde dün ilacı vermiştim 9 da uyudu 12 kadar 4 kere uyandı gece 4 gibi bir uyandı sabah 7 :45 de uyudu salla salla canım çıktı valla