Ben kızım doğdu doğalı zaten pek.uyku uyyamiyorum her uyuduğumdada kızımla ilgili çok kötü rüyalar görüyorum eski tabirle al basması gibi ilk günler biryerden düşmesi yüzü yanması vs gibi ama durum git gide kötü bir hal almaya başladı sürekli sicrayarak uyanıp kızıma kosuyorum hemen sizce bu normalmi piskolojik destek almalımıyım lohusalığımdada korkunç şeyler yasamıştim sürekli al basması yaşamıştım eşim evde değil görevde ve ben tekim asla dua okumadan yatmam uyumam sürekli odada kuran bulundururum ama bu durum değişmiyor