6 aylık bebeğim Yataktan düştü düştüğü sesi ve ağladığını duyar duymaz yanına koştum kucağıma aldım sakinleştirdim sustu ve 5 dk sonra azıcık kustu hemen doktora götürdük doktor çok radyasyona maruz kalmasın diye röntgen çekmedi muayene etti her yerini bişey olmadığını 6 saat uyumaması gerektiğini sürekli uyku hali yorgunluk kıpırdamama gibi şeyler olursa getirin dedi. Fakat bebeğim küçük olduğu için ancak 2 saat ayakta tutabildim sonra uyudu ve yarım saat uyuyup uyandı. Ve doktorun dediği belirtilerin hiç biri yoktu. Fakat benim içim de bi korku endişe var acaba bişeyi var mı diye bu durum başına gelmiş kişiler varsa bakabilir mi? Bilgi verebilir misiniz?