Bundan 7 sene önce 3 defa ameliyat oldum daha sonra cok şükür bir sıkıntım yoktu şimdi yine 1 haftadır ağrı yapıyor kuyruk sokumum da mı birsey var dedim ama sıra hastaydım ve antibiyotik kullandim kalmadi birsey şimdi 2 3 gündür gene deli gibi ağrı yapıyor ama sisilik vs hiç birsey yok aradan kuyruk sokumu mu ekleyince çok ağrıyor ama 7 sene sonra tekrarları başına gelen varmi kızım daha küçük yani en hareketli olduğu sıra ameliyat olmak istemiyorum ya 2 cocukla bide lazer ile olan varmi nasıl oluyor