seda57_ Bebeğime bugün 2.asisi oldu 3 gün banyo yapmasın dedi ateşi yükseliyor ilaç verdim düşmüyor verem aşısı sizde nasıl oldu çok huysuz ağlıyor sürekli
ZuhalTahalp 2 ay 20 günlük oğlum hiç yan etki yapmadı ateşi çıkarsa 1 c.kasigi calpol verirsin demişti hemsiremiz
Svl_asel Sabahladım resmen ateşlendikçe ıslak bezle sildim tek zıbınla yatırdım eğer bez uygulamasında düşmezse 38i geçerse hemen acile götürün