oceanox15 Selamlar kizim yakinda 1 yasina basacak. Ona guzel bir hediye almak istiyorum. Kinderkraft bisiklet, hape magic touch piyano veya our generation bebek gibi secenekler var aklimda. Siz neler almistiniz merak ediyorum.
gergo oceanox15 bende bunu düşünüyorum 2 gündür. Saklayabilecegi belki kendi kızına verebilecegi bişey aklıma gelen tek şey bilezik cbbcxöx
Bal38 oceanox15 biz ayakkabı almıştık tabi belli miktarda onun adına yatırım yaptık. Aslında aklımızdaki akülü arabaydı ama daha yürümüyordu bilmiyordu pek sürmeyi felan. Zaten kışta geliyor binemez diye eşim seneye alalım dedi. Şuan 15 aylık zaten seneye yaza alacaz inşallah doğum gününe 🩶
Vini oceanox15 biz bilezik aldık ve sürekli bileği büyüdükçe büyütmeyi bizden bir anı olarak kalmasını istedik biz tüm ailecek aldık herkes bişey kattı ekstra hediye almak isteyenlerde yine aldılar
Aryammomy oceanox15 bişey almadım açıkçası alındığını da ilk defa duydum sonuçta bir şey anlamıyor henüz. Zaten istediği veya ihtiyacı olan ne varsa günlük alındığı için öyle bir şey aklıma bile gelmemişti 😅 bence alınıyorsa mutlaka manevi ve hatıra olabilecek bir şey olmalı geri kalanlar zaten hergün alınabilecek şeyler mesela bir mektup yazabilirsiniz ileride okuyabileceği hoş olur
Nikita oceanox15 djeco’nun müzik aletlerini aldım. Çok güzeller. Babasına da djeco flora dressing table aldırdım. Makyaj masası. Sonra bir de bebek evi aldım. Çok erken ama neden olmasın😂