Merhaba bir şey sormak istiyorum. Ben bir kaç gündür gece acıkmalarına başladım. Bugün yatakta sağ kalçam da kengi gibi uyuşukluk hissettim. Gün boyuda zaten çok halsiz hissediyorum genelde baş ağrısıda oluyor. Akşama doğruda ani bir şekilde elimde uyuşukluk oluştu. Nette baktım diyabet belirtisi yazıyo hamilelik belirtisimi yoksa diyabet mi başına gelenler varmı ? Doktordan randevu aldım 1 hafta sonra ya verdi randevuyu.