Bebeğim 6 buçuk aylık son birkaç gündür uyku problemi yaşıyoruz ciddi. Gündüz zaten pek uyuyan bir bebek değil ama iki gündür hiç uyumuyor nerdeyse . Gece de çok direniyor. 6. Ayda uyku gerilemesi varmış yeni öğrendim. Yaşayan var mı ? Düzelir mi? Uyku sorunu geçiyor mu biraz Umut istiyorum çok yoruldum artık