Normalde 3 ay diyorlar ama bir yıla kadar bir şey olmaz. Alt dolaba koyun kendiliğinden SOĞUKDA erisin. Süt sıcakta erirse bakteri oluşturur o yüzden dolabın kendi soğukluğunda erimesi lazım. Eriyen sütü ben mari usulü ile Isıtıp çocuğa verebilirsiniz. Ama karton bardak ilk defa duydum donduranı onu araştırın. Üstündeki beyaz kabarcıkları bilmiyorum sütünü yağı olabilir mi acaba