Alaucar benim kardeşimin eşi böyle oldu kist falan var dediler beta 2 çıkmıştı 1 hafta sonra aniden halsizledi hastaneye götürdük beta yükselmişti ama kese falan hiç bişey yoktu şimdi 15 haftalık hamile olabiliyo yani. Benimde mesela asla eczanedeki testlerde çıkmıyordu pozitif doğumdan 3 hafta önce merak edip yapmıştım yine negatifti herşey mümkün 🌸🌸