Selam kizlar bir aydir cerazette kullaniyorum 2-3 gun once adet olmam gerekiyordu hala olmadim haptan kaynaklı olabilir mi yoksa test yapmali miyim esim korku saldi icime hamile olabilir misin diye. 2 tane cocugum var baska dusunmuyorum ayy nolur biraz icimi rahatlatin🙏