HiraNurveAnnesiii 31 aylık kızım Önceden başlamıştım olmadı şimdi bu 2.gunumuz yine başladık uyurken bez takıyorum,bu 2 gündür tuvalete sadece kakasını yaptı çişini hep sağa sola yaptı çıldırıyorum sizde ne var ne yok🫨 Tavsiyeniz , öneriniz var mı
Belcim30 HiraNurveAnnesiii benim kızımda aynı yaş başladık 1 kere ama çocuk çok huzursuz oldu zamanı gelmedi demek ki dedim erteledim tatile gittim geldim kendi söylemeye başladı çişe gidelim diye şimdi isterse çişini yapıyor aslında lazımlığa kuzeni büyük annesine tuvaletim geldi deyince benim kızda dedi ve yaptı ama bu 1 haftadır çişini de yapmak istemiyo her sey başa döndü gibi bir şey bende erteledim yada kadar tam anlar arttık o zaman bir seferde bırakırız Allahın izniyle şimdi geri tepki yapıyor çocukta 🤦♀️😁
Zeynep_alya24 HiraNurveAnnesiii gece de bez bağlamayın birkerede bırakın ikisini de benimde 3 ay olacak bırakalı arada kacamaklar oluyor birşeye inat ederse bilinçli yapıyor o zamanlarda ayy benim tavuletim geldi diyorum benden önce koşuyor kim varsa evde tuvalete giderken sesli söylüyor kendide hatırlıyor
gokceokur HiraNurveAnnesiii gece bez takmayın Alez alıp yatağına serin en fazla carsafini ve kıyafetini değiştirirsiniz.zaten bir iki islatinca artık yapmamaya başlıyorlar.
Mihriban36 Ben de 10 gune yakindir basladim dune kadar hep saga sola yapti ben farkedip goturuyordum ciglik kiyamet zorla yaptiriyordum. Iki gundur soylemeye baslamis ama yine kacirdigi anlar oluyor yine zorluk cikariyor. Buna da sukur gece bezliyorum bir iki gune onu da birakacm diyorum tam ogrensin cisin geldigini en azindan soyler ya da tutar yani umarim ama cok sukur ilerleme var sabredin iki gunde olacak is degil