Bebeğim 2.5 aylık kilosu düşük emmesi çok iyi değil doktor mama önerdi ama biberon veremiyorum bir aylıkken alıyordu kendi sütümden sağıp veriyordum iyi ememediğinde şimdi hiç almıyor nasıl alıştırabilirim lansinohun biberonunu almıştım wee de denedim ikisini de almadı