miroc Bebeğim 2 aylık, daha önce yaşamadığımız şekilde ağlama krizleri sakin olamama yaşıyoruZ, meme reddide başladı yaşayanlar var mı normalmi
saryamm miroc meme reddi bende 2 aylıkken yaşadım şuan 4 aylık hala devam ediyor biran önce atlatırsınız inş😭
krnrftrmys miroc benim bebeğimde 2 ay 10 günlük 2. Aya girer girmez meme reddi başladı şükür yavaş yavaş atlatıyoruz ama bizimki biberon alışkanlığından yaptı acıkınca sakinleştirip bebeğimle yalnız olduğumuz odada emzirdim kucağımda salladım pış pışladım şarkı söyledim kucağımda gezdirdim memeyi ağzının kenarına koyup kendisinin aranıp almasını bekledim biberonu verdim sonra hemen ardına memeyi verdim derken o direnmeler sinirlenmeler kalmadı şükür deneyebilirsiniz