Kizlar merhaba . 6.5 aylık bir kızım var kolik bir bebek . Bebelac ve Bebelac Gold maması bir biberon dahi versem kızımı çatlaticak gibi kabız yapıyor sindiremiyor . Aptamil kullanıyoruz ama kilo pek aldirmadigini hissediyorum kabız falan yapmasa da . Onerebileceginiz içeriği aptamille benzer mama öneriniz varmı ?