Kızlar merhaba 29 boşanmış bi ailenin kızıyım çok sorunlu bi çocukluk ve kimlik geçirdim panik atak anksiye hastasıyım 2 yaşında oğlum var eşimle çok şükür mutlu bi evliligimiz var ben evlendikten sonra pskiyatri haklarını aniden bıraktım cocuk içindi sure sonra nuksetti musallat falan geldi çok kotuydum daralıyodum neden yasasidgimi falan sorguluydum çok şükür temizlendim kullandığım hapa döndüm fakat ikinci kutuda hamile olduğumu öğrendim ge bırakmak zorunda kaldimkaldım şimdi arada anktye geliyo ama ilacima dönme konuşun da kararsizim bende bazen şu düşünceler pluyo neden varız neden yaşıyoruz nolcak sanki olucez vs vs önceden hiç aklıma gelmezdi böyle şeyler gayet neşeli biriydim me zaman mi hapları bıraktım o aralar oldu sonra geçti ama ara ara oluyo rahatsız ediyo ister istemez sizde de oluyo böyle düşünceler bazen evden çıkasım gelmiyo bazen eve giresim gelmiyo alam veremiyorum niye böyle