Mommy00 Buse_asya23 Fırında biraz kuruyabilir hiç öyle pişirmedim ama ben tarifimi vereyim. Eti bir gün önceden marina ediyorum süt zeytinyağı tuz ve sarımsak ile. Pişirmeden yarım saat önce dolaptan çıkarıp oda ısısına getiriyorum. Benimki döküm tava ama normal tava da olur bence. Yüksek ateşte yağsız bir tavada önce mühürlüyorum iki yüzünü de 1 er dakika. Sonra biraz tereyağı koyup orta ateşe alıyorum. Ekleyeceğiniz baharat varsa bu aşamada ekliyorsunuz. Demet kekik sadece biraz tadını vermesi için etler pişerken yanında tavada güzel oluyor. İyice kızardıktan sonra afiyet olsun 👌🏻
Beyninizikullanmakucretsizdir Yemekteyiz izliyorum oradan gördüğüm en yazıyorum. Eti önce bir güzel marine ediyorlar. Zeytinyağı tuz ve biberiye ekliyorlar. Kimisi önceden mühürleyip sos yapıp üstüne döküyor, kimisi de sebzeler ekleyip öyle fırına koyuyor.
Beyza_bozkurt1 Canim önce yüksek ateşte tavada mühurluyorum.Ardından domatesli salçalı bi su yapıp etleri kısık ateşte yaklaşık 1 saat ocakta pisriyorum yumuşacık harika oluyor eşim bayılıyor