rabianuman Bebegim 4buçuk aylık diş çıkartabilirmi sanki biraz patlamış gibi çok huysuz sürekli elimizi agzına götürüyor
barlas53 rabianuman benımde 3.5 aylık aşırı huysuz hep aglıyo eli agzında durmadan salyası akıyor zar zor uyutuyorum dişleri baya sertleşmişti ne zman cıkar bilmem
Umisko rabianuman bizim de 3. Ayda başladı 5 aylık oldu salyası üstüne akıyor eli hep ağzında , huzursuzlukta yapıyor ama diş yok henüz . 4. Ayda tomurcuklanma başlamış demişti doktorumuz
2kiz rabianuman çıkarabilir bebekten bebeğe farklı çünkü herkes aynı dönemde çıkartmıyor 4. Ayda başlıyor ama bir çoğunun ağrısı kaşıntısı
rabianuman barlas53 bilmiyorum ama baya sancılı bir dönem sanırım cevremdekiler anca 2.3aya anca çıkar diyor