Bisorunmuvar0 normal. Hatta çok çok çok normal. Ben 5-6 doktora sordum. Hepsi normal dedi. Sadece anne sütü ile beslendiği sürece kakada çok sorun işareti olmuyormuş. İçiniz rahat olsun.
Ben her aşıya gittiğimde ebe sorardı ishal mi diye. Her gün cıvık kakası olurdu zaten hiç katı yapmazdı. Endişe ederdim acaba hasta mı diye. Hepsi çok normal. Kaç body kaka taşmasından kullanılamaz hale gelmiştir, kaçı leke çıkrıcıya basılmaktan erimiştir bilemiyorum. Sonra 1 beden büyük bez takmayı akıl edip kurtuldum. Tavsiye ederim.
Ekleme:koku da olurdu