Bu serüvendeki sevgili anneler sizlere bir sorum olacak. Ben 4 yıllık üniversite mezunuyum bu sene açıktan tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik okumaya karar verdim fakat 4 yıllık lisans mezunu olduğum için sanırım bu bölümden atamam olmuyormuş. Bilgisi olan var mı?