Azra34 şimdi dişinizin durumunu bilmediğim için yorum yapmak çok da doğru olmaz ama bu tip işlemlerde bir süre ağrı olması normal kabul edilebilir ama ağrının artmaması ve zamanla azalması beklenir. Eğer azalmıyor veya artıyorsa doktorunuzu bilgilendirin. İlaç koymanın amacı zaten o ilaçla dişi iyileştirmek yani iyileşme sürecinde bir süre ağrı olabilir. Ağrısı geçtiğinde ve de doktor iyileştiğine karar verdiğinde tedavi biter.