znmte1 Yenidoğan 1 haftalık bebeğimi kafasını yan yatırıyorum ama çok korkuyorum kızlar gece olurda kusar boğulursa diye yardım edin
Sukrann_6 znmte1 hiç korkma canım benimkide öyleydi onu yanıbaşımdan almıyordum zaten küçük bir ses çıkarsa uyanırsınız
direnim_ znmte1 yan yatırın zaten dönemiyor emzirmeye kalktığınızda diğer yanına çevirin miniğin kolu uyuşmasın ben ilk günler sürekli aynı tarafa yatırırdım bilmezdim şimdi çok üzülüyorum nasıl uzun süre bi tarafına yatırdım diye
direnim_ znmte1 alarm kurardım 2 saatte bir zaten kalkardık ben sürekli kalkar bakardım zaten uyku nedir bilmiyorsunuz o an
-Omrumm- znmte1 bende çok korkardım sırf bu nedenle reflü yatağı aldım eğimli olduğu için riski baya azaltiyormus isterseniz alın içiniz rahat eder ama böyle çok düşünmeyin Rabbim korusun 😍
Ygzbebis Uykunuz hafifse hiç dert etmeyin benimde en korktuğum şeydi Allaha şükür hiçbir şey olmadı reflü yatağı kullanmıyorsanız alın
Cagladuha znmte1 korkmana gerek yok biraz yüksek yatır reflü yatağı gibi eğim ver bişey olmaz Allah’ın izniyle
Elmsnghn znmte1 gece gazi çıkana kadar yatirmayin. Emer emmez bırakmayın yatagina Gazını çıkarıp yatirin birde reflü yatağı gerçekten kurtarıcı.