Busranisa ilk doğumumda plasenta rahim ağzında kapalı denmişti normal doğum olamaz sezeryanla olması gerekir demişti doktor ben normal doğum olmasını istiyordum son ana kadar bekleriz geriye doğru çekilme yaparsa olur demişti 37+5 de 5 cm kenara çekilmiş dendi normal doğum yaptım ve dogum sonrası kontrole gittiğimde plesanta parçası içerde kalmış denilerek kürtaj işlemi uygulandı çok zordu plesantanın rahim ağzına yakın olmasıyla ilgisi var mı bilmiyorum tabi.