Merhaba sevgili anneler,
17 aylık kızım son zamanlarda meme meme diye ağlayıp meme verincede ısırıp bırakıyor emmek istemiyor. Memeyi bırakma evresi mi yoksa azı dişler mi etkiliyodur ama diş için daha önce böyle bir şey gelmedi başıma. Bunun gibi bir durum yaşayan var mı aranızda ? (Bu arada kızım normalde meme aşığı uykuyada memesiz geçmezdi son zamanlarda gündüzleri bahçede bebek arabasında uyuyabiliyor sürerken )