Esmaa13 Bebeğime aşı yapıldı sabah uyandığımda biraz sertlik vardı bebek yağı şle ovaladım akşam tekrar baktım çok aşırı şişmişti taş gibi ve kıpkırmızı Ayrıcalıklar çok sıcaktı normal mi çok korkuyorum