damlabahar Öncelikle merhaba bebeğim 8 günlük gece 1 kere kalkıyor ve bir kere emziriyorum sadece bu durum normal mi ilk çocuğum olduğu için pek bilgim yok
aynenncnmmm damlabahar hayır değil, enn fazla 2.5-3 saatte emzirmeniz gerekiyor oda çokkk nadir olmalı. 2 saati geçmemeli.
adaatuna damlabahar siz kaldıracaksınız bebeği. Maksimum 3 saat uyuyabilir gece. 3 saatin sonunda uyanmıyorsa uyandırıp emzirin. Tekrar 3 saat uyuyabilir tekrar aynı döndü. Gündüzleri de 2 saat.
tugcecet damlabahar geceleri 2 saatte bir mutlaka emzirin gündüz de saate bakmaksızın hep emzirin yeni doğan bebekler hep uyku halinde olur sarılık olmaması için beslenmesine dikkat etmek gerekiyor
Bebegimm1 damlabahar 8 günlük bebek sarılıgı yükselir uyanamaz 2 saat dolmadan beslenmesi gerekiyor hatta ben 2 saatte beslememe ragmen sarılık çıkmıştı 1 1.5 saatte bir beslerdim.uyandırıp mutlaka besleyin sarılıgın yükselmeside iyi değil dikkat edin
happyymotheroftwo Yukarıdaki arkadaşlara katılıyorum sarılık olmasını da engellersiniz hem dikkat edin
hazalp damlabahar canım sizin uyandırmanız gerekir böyle bir durumda mutlaka emmesi lazım 2 saatte bir sarılık olur yoksa belkide şuan sarılık olduğu için de uyuyor olabilir bir kontrol ederseniz iyi olur :)