Merhaba hanımlar bebeğim 11 aylık, anne sütü veriyorum ek gıda alıyor hatta maşallah çok seviyor yanınsıra formül mama veriyorum sütüm var ama doymuyor oğlum , iştahlı bir bebişim var ama anne sütü çok az alıyor ama doymuyor bu sefer aglıyor sinirleniyor. Ne yapmalıyım formül mama günde 2 kez veriyorum öğlen ve gece