Maalesef olabilir biraz erken başlamış ama , bununla ilgili zeytinyağı ile karnına ufak dokunuşlarla masaj yapmanızı öneririm. Benim bebeğim kolikti çok cektim ağlama krizleri uykular haram zor atlattık 3. Ayda geçiyor genelde. Gaz damlası olarak biogai tavsiye ederim. Bide gaz bandı oluyor bebekler için kiraz cekirdeği var icerisinde onların ısınmasıyla karnı rahatlıyor. Allah rahatlık versin kıyamam ben ona