ayberkartun ben erken evlendim oyuzden 1 buçuk yıl birlik oturdum eşim askere gitti geldi ayrıldık benim çok şükür kayınvalidemle görümcelerimle kayınpederimle kaynımla bi problemim yok genç evlendiğim için beni hep çocukları olarak gördüler o konuda sıkıntım yok ama büyük oğlum ilk torunları olduğu için her dediği yapıldı her istediği alındı benim büyük oğlum geç konuştu bende sağlıksal bi sorun var sandım götürdüm pedegogla konuştuk dedi her istediğini hemen anlayıp yaptığınız için eriniyor konuşmaya herşeyi anlıyor konuşabilir ama işine gelmiyor dedi anne bişe yok diyorsa başkası var demesin dedi dedim dedesi çok düşkün o şımartıyor diye oyuzden büyük oğlumdan darbe yedim kayınvalidem çok kızar kayınpederime şımartma çocuğu kızın canına düşüyor sonra diye ama dedesi işte diyor kıyamıyorum falan onada bişe diyemiyor insan ama ikincide daha dikkatliyim uyarıyorum herkesi her istediğini yapmayın şımarmasın diye onlarda daha dikkatli davranmaya çalışıyorlar. Bide şu annen gile gittin hasta ettin muhabbeti aşırı saçma yani onların yanında bu çocuk hiç hastalanmadımı o ne demk anneannesi ona gözü gibi bakıyordur eminim o şekil bişe demeleri aşırı saçma sen tabikide gideceksin annen gile kimse karışamaz ona ben Erzurum’da yaşıyorum annem gil Ardahan’da oturuyor fırsat buldukça çıkar giderim 15-20 gün kalır dönerim hastada olsalar burdada oluyorlar çocuk yani hiç hasta olmayacak diye bi kural yok maalesef