yagizcinarsmom Ya kızlar huysuz olduğunda bazı saatler gazı olduğunda emmek istemiyor memede ağlıyor kafasını geri geri atıyor acaba red mi ediyor ama hiç mama vermiyorum biberonla
269522 yagizcinarsmom atak haftalarında veya anne adet görünce olabiliyor sakin olun ayakla sallanarak emzirin yan kolunuzun altında tutup emzirin ninni söyleyerek loş ortamda emzirin sabırlı olun :) ben yeni Doğanken biberon verdim ve red yaşadım sonra bıraktık ve iki aylık şuan yeni yeni düzeliyor :) sabır istiyor
yagizcinarsmom 269522 ya bilmiyorum her huzursuz olduğunda ağlarken böyle yapıyor Buda beni üzüyor annem başta süt gelmiyordur dedi ama süt gelmeye başlayınca da yapıyor çok korkuyorum reddedecek diye