Merhaba spiral taktıralı neredeyse bir sene olacak. Bugune kadar sorunsuz geldik.
Bu adet dönemimde, adetime 5-6 gün kala bir kanama yaşadım. Tek seferde geldi ve sonra durdu. Ben adet oldum sanmıştım ama ertesi gün beyaz akıntı görünce değilimdir sandım.
Üç gündür sonra adet başladı yeniden. 7 gün sürdü bitti. Aradan üç gün geçti, şuan yine kanama gelmiş tek seferlik.
Öyle birkaç kez batma gibi şeyler hissettim ancak onun dışında anormal bir ağrı sancı yok. Kayma bunca zaman sonra olabilir mi veya bu tarz ara kanamalar normal mi siz de yaşadınız mı
Bu arada, bu aya kadar hep iki üç korunma yöntemi birden kullanıyorduk. Bu ay sadece spiral ile korunmaya başladık, içe boşalma oldu kısacası. Bu etkilemiş olabilir mi?
Randevu aldım doktor için, o zamana kadar danışmak istedim teşekkürler