GayeAlparslan Nika benim adetim düzenlidir 40 ım çıktıktan 1 ay sonra adet oldum hemen o zamandan beride hep düzenli oluyorum 9 ay oldu doğum yapalı
einci Bende 2 buçuk ay önce sezeryanı oldum. 15güm önce adet oldum. Şimdi de kan gelmeye başladı neden olabilir bilgisi olan var mı
ArdeninAnnesi3322 Nika ben tam bir sene adet olmadım, ama ara ara böyle lekelenmelerim olmuştu ve doktorum emzirme döneminde bunların normal olduğunu söylemişti