sulay 15 günlük bebegim kakasını yaparken çok ağlıyor ama kabız değil sivi kaka yapıyor bu sıkıntıyı yaşayan varsa önerilerini yazabilirmi bebegimin canı yanıyor lutfen…
Merve450303 sulay Benimde 12 günlük kızım yoğun bakımda kaldı orda hemşireler kakasını kolay yapsın gaz olmasın diye forbiome aldirdilar faydasını gördüm tavsiye ederim
aslihandoga Gaz sancısı olabilir. Henüz sindirim sistemleri çok gelişmiş değil zorlanması normal. Anne sütüyle besleniyorsa kakasının sarı ve bir sulu olması normal. Yine de doktoruna sorabilirsin kakasının fotoğrafını çekip.