Merhaba anneler,
kızım 2 bucuk aylık ve biraz önce bebeklerde sırt dikeni olabileceğini ve masaj yaparak yok olmasını sağlayabileceğimi öğrendim. Banyoda sırtına masaj yapıldığında ortaya çıkıyormuş galiba. İlk çocuğum ve bilgim yok. siz bu konuda ne yapıyorsunuz, doğru mu sırt dikeni diye birşey var mı ?