Selam kızlar. Depremden sonra panik atak oldu bende kızımı yanımda yatırmaya başladım. Öyle alıştım ki kedi gibi uyumasına yanımda. Uyanır öperdim hep. Sonra pedagoga gittik ve ayırmam gerektiğini söyledi yanlış yaptığımı biliyodum ama ayıramıyodum işte. Bugün ilk ayrı gecemiz. En son kalbi duran bebeğim için kürtaj olduğumda böyle üzülmüştüm. Ağlayasım geliyo. Geçecek mi sizce? Ayrıyeten eşim horlar benim çok Onun da derdi sardı beni😂 ama bahanem bu değildi gerçektn bi ara yatağını odama taşınmayı düşündüm depremden çok Etkilenmiştim çünkü. Bilmiyorum yani içimi dökmek istedim belki yüreğime biraz da olsa su serpen bacılarım olur 💕