Arkadaşlar 2 ay 12 günlük oğlum var. Özellikle şu son 10 gündür gerek uykuda olsun gerek uyanıkken olsun gerilirken,uykudan uyanırken veya gün içersinde elini yüzüne devamlı götürüyor ve yüzünü çiziyor devamlı. Eldiven takacak değilim bu ayında. Kessemde çabucak uzuyor sanki. Tam takip edemedim. Sizin bebelerde böyle yapıyor mu . Su an gözünün altında iki çizik var ve diğer kasının üstü falan kıpkırmızı. Ufalıyor yüzünü işte