feyzaball Kesinlikle cikarmayin. Çocuğunuzun iyiliği sabretmek zorundasınız. Eğer değerlerinde düzelme gorulmezse ameliyat olur ve alçıya alırlar. O daha zor olur çocuğunuz icin. Öyle kafanıza göre çıkaramazsiniz. Çocuk alışacak zamanla. Benimde kızımin kalça çıkığı vardı. Palvik bandaj takıldı ve hiç cikarmadim. 3 aydan 10 aylık olana kadar tedavi gördü. Çok ağladım çok eleştiriye maruz kaldim. Ama hepsi geride kaldi, önemli olan cocuklarin sagligi. Şimdi 4 yaşında çok güzel koşuyor. İnsanları dinleyip cikarsaydim, uzuldugum için tedaviyi reddetseydim çocuğumun hayatı boyunca taşıyacağı fiziki bir engele sebep olabilirdim. Sizi anliyorum, bu evrelerden bende geçtim. Ama bu şekilde davranmanizin çocuğunuza hiçbir faydası yok.