Merhaba sevgili anneler kızım 19 aylık 9 kilo 78 cm boyu on gün kadar önce normal kontrole gittik cocuk doktoru gelişimi çok yavaş dedi değerleri düşük dedi ve bizi gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi dünde o bölüme gittik oda mama yazmadı ve bizi diyetisyene yönlendirdi aranızda diyetisyene giden var mı?