T-annesi Ocean demir damla kullanan var mı ? Kaç damla veriyor musunuz? Çocuklarınız tadını sever mi?
fbetul4270 T-annesi ben kullanmıştım bı ara kilosu kadar damlatıyordum. Damlatacağımı anladığı an ağzını kocaman açıyordu kızım. İçinde şeker pancarı var o yüzden tadı güzel oluyor. Kan değerleri düşük çıktı şimdi tekrar alacağım bende.
Merveahmett T-annesi 3 damla ile başlamıştık hafta hafta arttırarak gitmemizi söylemişti doktor 7 damla ile devam ediyoruz