Kızlar kızıma gündüz uykusunda ve gece uykusunda mama veriyordum. Ama şimdi kesmek istiyorum artık. Babam öldü annemin yanindayim pek ilgilenemedim kızımla. Bu mama kesmeyi kendi evime gidince mi yapsam yoksa. Mamayı kullanıp sonrası süt mu versem belki yavaş yavaş keserim