Papiii Kizlar merhaba.Kizim her mama alimindan sonra azveya cok miktarda kusuyor.Kusma icin mama varmi?Hangi mamayla kilo alimini azaltmadan kusmahi durdura bilirim?
minigiim Papiii neden kustugu tespit edildi mi ? Reflü varsa katılaştırıcı veriyorlar yada şurup.. Süt alerjisi varsa özel mama
mercory Papiii ben aynı sorunu kızımda çok yaşadım. emzirsem de kusuyordu mama versem de. Süreç çok yıpratıcı oluyor. Bebeğimin o dönem kilo gerilemesi bile olmuştu. Aptamil AR mama kullandım. 7 aylık olana dek. Sadece eczanelerden temin ediliyor. Eğer reflüden başka, altında yatan başka bir sebep yoksa kullanın derim. Biz çok rahat etmiştik. 7.aydan sonra kusmalar bitti normal Aptamil’e döndük.
Papiii minigiim doktor mamanin anti reflu olanindan kullan dedi aslinda ama ben sadece mama degisitise duzelir belki diye dusunuyorm belkide mamasi yapiordur olamazmi
Papiii mercory banada doktorum anti reflu mama kullan dedi aslinda ama ben belkide aadece mamasi degisirse duzelir diye dusundum belki mamasindandir olamazmi
minigiim Papiii yani oda olabilir tabi reflüye dair başka belirti var mı peki İnatçı hıçkırık aşırı salya akması ishatsizlik vs
Papiii minigiim içtahi gayet guzel,,kilo alimi iyi,,slaya var ama 4 aydan sonra basladi oda hrhalde dişdensir cikarma doneminde,hicbir sorunda yok aslinda normal bebek iste ama kusuyor yani ,hickirikda ara sira olur 1dakika surede gecer
minigiim Papiii anladım katı mama deneyin isterseniz ar mamalar katı oluyor hemen hemen her markanın ar maması var