[silindi] Baby&me yenidoğan ıslak mendil kullanan var mı? Dün ondan aldım ama pişik yapar mı diye korkuyorum
deletedmom4842 [silindi] Ben kullanıyorum ama sadece bu değil çoğunu kullandım hepsini de sudan geçirerek sildim ne kadar da paraben vs yok denilse de ben güvenemiyorum ıslak mendil konusunda
habibe_omerasaf [silindi] ben kullanıyorum cok cok memnunum. Unibaby kullanıyordm ondan memnndm ama buda onu aratmıyor
Nurztekin [silindi] ben dogdugu günden beri kullanıyorum hiç bi sıkıntı olmadı pişik te olmadı gayet memnunum
MucizemGeldi [silindi] hamileyken almistim sirf pipiped hediyesi diye islak mendilim bitince kullaniyordum ara sira sudan gecirmeme ragmen pisik yapti ve cok kotu kokusu var gaz gibi Allahtan bitti 3 paket 😀 prima kullaniyorum hep
Ogulveannesi [silindi] ben kullanıyorum doğal zararsız madde Yok içersinde zeytinyağlı güzel tavsiye ederim 👍