Merhaba anneler aranızda mama kullanan var mı 40 günlük bebeğim var günde 3 kez mama takviyesi de veriyoruz lakin baya gazı var mama yapmış olabilir mi. Bu tarz sorun yaşayan çözüm bulan var mı gaz için sap simplex damla da kullandık ama pek faydası olmadı gibi.