Annebali bebeğiniz kaç aylık? Başlarda sadece biraz uzun emerdi benim kızım ama genelde hep kısa sürer 6 aya geliyoruz. Öyle yarım saat fln hiç hatırlamıyorum. Okurdum yazılardan 15 dk biri 15 dk öbürü fln diye. Kesinlikle takılıp neden aramayın kilo alımı iyiyse. Her bebeğin yapısı olduğunu düşünüyorum. Hızlı çekerdi bizimki, kısa sürerdi.çok şükür kiloda sıkıntı yaşamadık sadece anne sütü aldı. Var mı çevrenizde bilmiyorum ama, aa bu kadarcık mı emdi çabuk geldiniz diyenlere de takılmayın 😂