Asel_leyLa Kızım bugün tam 7 aylık oldu ama haleb ek gidaya geçemedik aktif ağzını kapatıyor ağlıyor başını çeviriyor lütfen bilgileriniz paylaşın aynı durumu yaşayan anneler nasıl aştınız bu durumu kafayı yiyecem
Feride83 Asel_leyLa merhaba gıda reddini nasıl astiniz acaba benim oğlumda sizinki gibi ağzını acmiyor
Dlnedz1001 Asel_leyLa 9. Ayın sonuna kadar. Bizde öyleydik kaşık gördüğü an ağzını kilitlerdi. Kendi kendine geçti zorlamadım ağlatmadım.
ilkaay0 Asel_leyLa ben muhallebi içine muz ve pekmez koyuyorum meyveli yoğurtlar yapıyorum onları daha çok seviyor bugün havuç patates püresi yaptım
ftmnr1523 Blw bebeğin kendi kendine yemek yemeyi öğrendiği bir yöntem. Yiyecekleri parmak gıdalar şeklinde ve bebeğin yiyebileceği yumuşaklıkta ayarlayıp bebeğe sunuyorsunuz ve o kendi kendine ağzına götürüyor, oynuyor, mıncıklıyor.
Asel_leyLa Feride83 canım şükür aştık o yemek redini 13 aylik arada halen oluyor tabiki sabır isteyen bir süreç 9uncu aya kadar tadım süreci tabak bitirmeyin sakın bir iki tatlı kaşığı yesede yeterli
Feride83 Asel_leyLa cevap verdiğiniz için teşekkür ederim ben şuan blw deniyorum ama çöp oluyor ins düzelir 1 yaşına kadar diye ümit ediyorum
tugclrn Asel_leyLa ne zaman yemeye başladı acaba? Benim kızım 7 aylık olacak tadına bile bakmıyor ağzını kilitliyor
minikmucizem_1 Asel_leyLa benim oğlumda 5 çay kaşığı tek yiyip bırakıyor yemiyor istemiyor ve ağzında tutuyor tabak bitiremezse nasil kilo alabilir
Asel_leyLa tugclrn benim kızım da öyleydi canım bu arı mamalar kaşık maması ilk onlarla dene biraz sulu kıvamlı olsun mümkün Se kaşığa alışana kadar gün içinde bir iki kaşık yese yeterli blw yöntemi yeni başlayan bebek için zor oluyor ilgisini başka yöne çekip ağzını acar arada
harika1995 tugclrn Merhaba bebeginiz nezaman ek gida kabul etmeye basladi , bende ayni durumu yasiyorumda
Feride83 Cigdem61 merhaba evet var artık yemeye başladı sanırım dişlerinden di üst dişlerini dörtledi aynı anda alt dislerinide dörtledi ben buna yoruyorum aman aman iştahlı değil ama genede ağzını kaçırıp yememezlik yapmıyor şükür
Cigdem61 Feride83 maşallah umarım bizimde dişlerdendir geçer yani istemiyo elimle veriyorum kaşıkla veriyorum yok ağzını büzüştürüp kitliyo açmıyo bile :(
Feride83 Cigdem61 benimkide aynıydı ins dişlerindendir gerçekten insan kafasına takıyor sanki hiç yemeyecek gibi geliyor fazla takılmayın lütfen düzeliyor çünkü
eloelo Cigdem61 merhaba bebeğim 9 aylık hiç bir şekilde yemiyor bir iki kaşık bile almıyor gün içinde. Sizde değişiklik var mı kilo kaybediyor sürekli çok üzülüyorum. Kaşığa vuruyor ağzını asla açmıyor
Usnac4559 Asel_leyLa benim kızım soğuksa yiyor sıcaksa yemiyor bende önden yapıp dolapta soğutuyorum çorbaları dondurup meyve süzgeçiyle veriyorum 9. Aya kadar tadım ayları diye geçiyor tüm gün yiyeceği 1,5 çay bardağı kadar en fazla olduğu için sürekli meyve yoğurt falan sunup kaşıkla yemeye teşvik ediyorum günde 5 defa en fazla deniyorum kolay gelsin