Tazeanneyimbenn tamamen aynı sorunu yaşadık. O kadar kötü kokuyordu ki midem bulanıyordu sonra kendıme kızıyordum o senin bebeğin miden nasıl bulanır diye. Bize de doktorumuz tavsiye etmisti. 2 ay bebeğime çok çektirdi. Kendi kafama göre bebelac golda geçtim.. dünya varmıs dedim. Sımdı ne gazı ne de kakası kötü kokuyor. Olması gerektiği gibi.
Aptamil prosyneo verdiğim zamanlarda organık zeytinyağı koyuyordum günde 3 mamasına , biraz daha rahat yapıyordu ( özellikle geceleri kıvranıyordu gazdan)