minik1civciv Hangi marka bebek bezi kullanıyorsunuz 🌸 Ben molfix kullandım. Ama yeni nesilleri beğenmedim. Gösterge çizgisi yok ince geldi. Orijinal değildi iade ettim.
Htckbra0716 minik1civciv Bende molfix kullanıyorum. Gösterge çizgisi çokta önemli değil benm için. Pişik yapmadığı müddetçe sıkıntı yok. Sadece bazen çişinin kokusunu dışarıya veriyor o rahatsız edici.
Gokcemcnmnc Yeni molfixler bu şekilde üretiliyor artık. Yani orijinal olmadığı için değil değiştirmişler. Ben de Molfix kullanıyorum ben de yenisini sevmedim. Stoklamıştım bitsin değiştiricem
minik1civciv Gokcemcnmnc bende beğenemedim maalesef ama baktığınız zaman yeni nesillerde çiş göstergesi var deniliyor ama yok. Ordan da anlaşılmaz mı orijinal olmadığı.
minik1civciv Nacafa çiş göstergesi yok. Ve eski bezine göre ince ve naylonumsu. Mecburen kullanıyorum bitsin değiştireceğim
Htckbra0716 minik1civciv İnce olması bence daha iyi bebeğimin poposunu kabarık göstermiyor. Ama tercih meselesi tabki
minik1civciv Htckbra0716 bakalım 2 numara verdim. İnşallah memnun kalırım. Şimdi pişik sorunumuz yok diğer bezlere de geçmek istemiyorum açıkçası sadece göstergesi yok diye.