askoglm34 8 aydır sezeryan doğum yaptım ama hala sezeryan yerim kabarık ve kırmızı siz birşey sürdünüz mü iyileşmesi için
betty3452 Contractubex diye bi krem var doktorum vermisti yara izini silsin diye. Dogumdan 30 40 gun sonra kullanmaya başladım yara baya silindi