Kızlar bana bi akıl verin lütfen, oğlumda laktoz interolansı oluştuktan sonra laktozsuz mama ya başlamıştık çok severek içmiyordu, ama bisküvi fln katıp bi şekilde içiyordu, sonradan tekrar normal mamasıı bi deneyim dedim baktım onuda istemiyor artık, mamayı bugün mesela nırmalde 3,4 saatte bir 150 cc içen bebek bi anda günde toplam 200 cc e düştü. Normal
ek gıda olarak red yaşamıyoruz ama yumurya dışında bir çok şeyi severek yiyor. Acaba mamayımı sevmiyor artık doktoru mamayı asla kesme o ana gıda dedi, 3 gündürde çok az işiyor afedersiniz günde 3 bezi geçmiyor değiştirdiğim normalde 6,7 idi :( acaba ne olabilir bir fikriniz varmı??